Brace op Maat vindt het heel belangrijk dat je als klant tevreden bent over het product dat je bij ons hebt aangeschaft. Mocht er ondanks iets niet naar je zin zijn laat het ons dan weten.

Uiteraard is ruilen of retourneren geen enkel probleem bij Brace op Maat, mits je jezelf aan de volgende afspraken houd.

  1. Het artikel niet gedragen is.
  2. Het artikel onbeschadigd is.
  3. Je het artikel binnen 14 dagen retour zendt samen met het volledig ingevulde bij gevoegde retourformulier. (Dit kan ook digitaal d.m.v. het digitaal retourformulier)
  4. Retourneren kan alleen d.m.v. brievenbus pakket of gewoon pakket met track and trace code

De verzendkosten van het retour zenden zijn altijd voor rekening van de koper.

Omdat je bij Brace op Maat geen verzendkosten en administratie kosten betaald bij een bestelling zullen deze ook niet vergoed worden bij retourzendingen.

Om te controleren of je zending bij ons is aangekomen, adviseren wij om de retourzending altijd met track and trace code te versturen. Indien je besluit te verzenden zonder track and trace code ben je zelf verantwoordelijk dat wij jouw retourzending ook daadwerkelijk ontvangen. Je hebt dan geen bewijs dat je de retourzending hebt verstuurd en dat wij hem ontvangen hebben.

Je aankoopbedrag zal binnen 7 dagen worden teruggestort op je rekening.

Retourformulier:

Voor retourneren verzoeken wij je gebruik te maken van het bijgevoegde retourformulier.

Wij willen je vriendelijk vragen om dit formulier volledig in te vullen en bij de retourzending toe te voegen. Let op: retourzendingen zonder bijgevoegd retourformulier kunnen helaas niet worden verwerkt! Deze zullen daarom ook niet in behandeling worden genomen.

Ruilen

Bij ruilen ga je als volgt te werk:

  1. Je stuurt ons een email via het contact formulier dat je een product wilt ruilen.  Graag vermelden welk artikel je hebt besteld en voor welk artikel je dit wilt ruilen.
  2. Wij nemen nog dezelfde dag contact met u op om dit te regelen.
0

Start typing and press Enter to search